czwartek, 23 stycznia 2014

Wstęp

Cześć,
kilka słów o mnie i o blogu, który z czasem będzie coraz bardziej aktywny i żywy:
Jestem bardzo młodym człowiekiem, jeszcze bardzo dobrze pamiętam czasy szkolne. Od dawna planowałem opuścić te szare państwo w którym nie ma szans na udane, bezproblemowe, wymarzone życie. Plany były takie - jechać i nie wracać. W ciemno. I na miejscu kombinować jak przeżyć, w końcu kto lepiej kombinuje jak nie polak? Będę dzielił się z wami moimi postępami w osiągnięciu zamierzonego celu, czyli stu procentowe życie zagranicą, praca, dom, rodzina, dostatnie życie. Kompletne zero polskości ( jeśli mogę się tak wyrazić). Jeśli mi się uda, to ten blog będzie może choć troszkę małą pomocą dla innych ludzi, którzy mają swą godność na normalnym poziomie i  nie mają zamiaru zapierdalać za 7zł/ h i "klepać biedy". Z czasem będziecie dowiadywać się więcej o wszystkim, począwszy od państwa które wybrałem, terminu wyjazdu, moich zarobków kończąc na bardzo dobrym poznaniu mojej osoby.
Tak więc myślę, że ten blog będzie jednym z tych, które warto po prostu przeczytać.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz