niedziela, 26 stycznia 2014

Dobra wiadomość - Mam zielone światło!





Tak wygląda moje zielone światło do lepszego życia!
Tak się fajnie zaczął dzień, bo dowiedziałem się, że już niedługo mogę wyjeżdżać z Polski, ponieważ znajomi załatwili mi pracę. Tak, znów znajomości zrobiły swoje... Szkoda, że tylko dzięki nim można osiągnąć coś w życiu.
Znajomi Polacy mieszkają w jednym z państw na północ od Polski, Skandynawia i te sprawy. Właśnie tam zamierzałem wyjechać. Praca jest fizyczna, na szczęście dla mnie to nie problem. Młody, silny, odpowiedzialny, bla bla etc itd - To coś o mnie  Niestety z tego co co zdołali załatwić to zatrudnienie na ok. 3 miesiące, ponieważ to praca sezonowa.
Ale nie ma co się martwić, jak to wypali to będę miał chociaż dobry start. Pracując tam 3 miesiące zarobie tyle co w Polsce przez 9. Po sezonie będziemy dalej kombinować gdzie by tu jakiś grosz załatwić :)

Tekst, który uważam za idealny aby opisać Polskie rzeczywiste życie.
"Życie na szańcu usypanym z ludzkich śmieci
Wielu zostanie tu do końca nim doczeka śmierci
Jak masz szanse uciekaj stąd daleko
Zanim Cię zapekluje tego świata ciężkie wieko, ej"

Kali- Tu Gdzie żyjemy
Zresztą polecam wysłuchać cały rap, tekst z głębokim przekazem to coś, co go wyróżnia.
Pozdro

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz